Äntligen

Är en bloggdesign beställd, tjiho.



Nu är jag happy, äntligen ska det bli lite ordning på bloggen! Bloggdesignen kommer inom kort.
Kommer dröja ett tag eftersom att jag inte kan bestämma mig vilka bilder jag ska ha på bloggen, sen så har jag inte dom bilderna jag tänkte ha, så fram med kameran! :)


Tja.. Har väl inte så mycket annat att skriva om idag..
Eller idag ska jag vara med bästavän här i Umeå :] Vi ska hyra skräckfilm, gilla!
Sen ska jag antaligen sova där, så lite dålig blogguppdatering blir det. Som det har varit några dagar nu, sorry all my friends.

» Julia Ekstrand



dåligt kvalité, men skitsamma, en bild iallfall ;]



Kommentarer
Postat av: ameena - skånes största blogg

fin blogg du har hjärtat <3 titta gärna in på min och säg vad du tycker :)

2011-01-09 @ 21:59:58
URL: http://ameeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0