Lite seeg dag idag,

Vakna vid halv 4 idag, då hade det redan blivit mörkt ute..

Så ingen bilkörning på isen blev det idag, synd. Men bättre lycka nästa dag!
När då väl lyckades dra mig upp så blev det lite tv & datorn såklart.

Sen så när jag och min låtsas mamma satt där och kollade på tv så var Engla inne i köket själv, och ja det slutade väl inte sådär perfekt.
När jag gick in i köket så hade hon knäckt tio ägg helt själv i en bunke, utan skal i. Och han är endast tre år, såå sött trorja..


Nu ska jag ut med vovvsen och springa lite här i lilla Hörnefors, hoppas jag inte springer vilse bara! Det är ju inte helt omöjligt om man heter Julia.




Näää, nu ska jag ta och he mig ut!


» Julia Ekstrand
jag älskar min tilda



Haha min lilla hund får stå för bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0