Nytt år, nya tag & misstag.

G O T T    N Y T T    Å R !
för det första.
Har ni gett något nyårs löfte? :]

Min nyår tillbringades med släkt & vänner i Umeå, med myys!
Jag funderar på att köpa en Vivaz Pro, tycker dom verkar bra, jag har tappat min lilla kära mobil i backen så den är väl inte den helaste måste jag påpeka.. Men den var bra så länge den inte hade sprickan, och innan den raderade allt som fanns på min mobil, fuck :).

På Julaftonen så firade jag tillsammans med, mamma, Lars (låtsaspappa) lillasyster Oliva + mormor & morfar på Birka Paradise, trevligt.
Dock så tyckte Olivia det var jätte roligt att spela på maskinerna eller vad dom heter, vilket hon inte får eftersom det är 18 års gräns, och lill stumpan är bara hälften så gammal.
Så då frågade jag sådär lite lugnt; - Men vad säger du till vakten om han kommer då när du spelar?
- Men lugna sig nö!

Nu känner jag bara för att gå och lägga mig, någon liten timmes sömn dom sista nätterna är väl ingen höjdare i längden känner jag..


» Julia Ekstrand



Bild på Vivaz Pro, black.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0